Acest blog va poate ajuta cu rezultate live, actualizate non-stop din toate campionatele sportive ale lumii. De asemenea, aveti si programul meciurilor din intreaga lume, din hochei, baschet, fotbal, tenis, baseball si rugby.
 
Serivicul de livescore este gratuit si poate fi accesat de oriunde fara costuri ascunse fiind neconditionat! Nu necesita refresh deoarece se actualizaeaza automat la fiecare 20 de secunde iar dvs sunteti anuntat in ce meciuri live s-a marcat recent printr-un avertizor sonor implementat in scriptul de livescore!
 
Astfel, veti fi la curent cu toate rezultatele live si cu tot ce se intampla in toate sporturile practicate acum in intreaga lume. Pentru a accesa sectiunile de rezultate live va rugam sa dati un click pe bannerul de mai jos sau pe unul dintre urmatoarele linkuri, corespunzatoate cu sportul pe care doriti sa il evidentiati: Fotbal , Baschet , Tenis , Hochei , Rugby , Handbal , NFL .
 

Tipseri.com este unul dintre cele mai complete siteuri de pariuri din Romania la ora actuala. Va punem la dispozitie strategii si sisteme profesioniste pentru ca dvs sa aveti un profit cat mai mare.

 
Din experienta conturata in decursul a 2 ani de activitate in lumea pariurilor am reusit sa adunam informatii utile pentru toti pariorii, indiferent de nivelul lor de profesionalism sau de timpul petrecut la casele de pariuri online. Avem atat sfaturi pentru incepatori cat si strategii pentru pariorii avansati. 

Zilnic tipsterii nostri profesionisti va pun la dispozitie biletul zilei, o sursa sigura de castig. Pentru pariorii care vor sa fie la curent cu scorurile din fotbal, tenis sau baschet. Astfel, va oferim rezultate live fotbal, rezultate live tenis, rezultate live baschet, rezultate live rugby, , etc.

Prin simplul fapt ca ne vizitati siteul beneficiati de bonusuri uriase. Casele de pariuri va ofera bonusuri de 100% din sumele depuse numai pentru faptul ca le alegeti ca destinatii de pariuri online.

Va punem la dispozitie cote, clasamente, descrierea handicapului asiatic un ghid special pentru incepatori. sunt descrise elaborat, cu informatii reale si updatate saptamanal. Pariurile sunt o sursa de castig daca sunt tratate cu atentie si seriozitate.

Pentru asta incercam sa va ajutam sa treceti peste emotiile cauzate de un castig sau de o pierdere si sa pariati constant cu aceasi precizie castigatoare.

Forumul site-ului nostru va pune in contact cu comuniattea de pariori romani, despre care trebuie sa stiti ca in plan international conteaza destul de mult Va dorim mult succes in plasarea pariurilor! Puteti vizita site-ul aici!

Tags: rezultate live, cote luni, cote marti, cote miercuri, cote joi, cote vineri, cote sambata, cote duminica, predictii fotbal, predictii , livescore , football livescore , tennis livescore , rezultate in direct , biletul zilei , Pariul Live, Pariul Sigur, Bonusuri, download muzica, download filme, download mp3, muzica, Predictii Fotbal, Predictii, Referate Scolare, Muzica, Pariuri Sportive, Pariuri Online, Case de Pariuri, Pariuri, Biletul Zilei , Predictii Sportive, Biletul Zilei, Clasamente, Pariuri Sportive, Clasamente Fotbal Rezultate Live Fotbal , rezultate live tenis , rezultate live hochei , rezultate live baschet , rezultate live handbal , rezultate live nfl , rezultate live rugby . Biletul zilei , sistemul martingale , planul miza , sfaturile noastre , criteriul kelly .

luni, 7 septembrie 2009

Nu pot accepta sa mi se puna pumnul in gura din ratiuni politice"

Regizorul Alexandru Tocilescu, unul dintre cei mai cunoscuti artisti romani, vector al regiei de la noi, a fost recent victima unui act de cenzura pe care nimeni nu-l mai credea posibil astazi. Controversatul sau spectacol cu "O scrisoare pierduta" de I.L.Caragiale a fost scos de pe afisul Teatrului National din Bucuresti, cu toate ca publicul continua sa fie interesat de el. - As vrea sa vorbim despre pericolul amestecului politicii in cultura. Ati trecut, de mai multe ori, inainte de '89, prin asemenea momente, care, iata, ameninta sa revina. Care sunt deosebirile? - Deosebirile vin din aceea ca situatia nu e generalizata acum. Cancerul nu e generalizat, ci a izbucnit doar in focare, care n-au reusit sa distruga inca organismul. Sper ca nici n-au forta sa o faca. Sunt inca oameni care isi pot face meseria fara sa vina nimeni din afara care sa-i dirijeze intr-o forma sau alta. Dar faptul ca au reaparut, la un timp dupa Revolutie, deci nu imediat, focare de presiune politica si locuri unde se cenzureaza spectacole este extrem de grav si nelinistitor. Atat de nelinistitor incat mi se intampla foarte des sa stau sa ma gandesc daca n-ar fi mai bine sa incerc sa ma ocup pentru o perioada de altceva. Sau sa ma retrag o vreme, sa stau linistit fiindca in conditii de presiune si de stres politic mie imi e foarte greu sa lucrez. Am putut sa lucrez asa inainte, fiindca asta era telul atunci, telul era lupta si chiar daca ea nu avea sanse de izbanda eram motivat in ceea ce faceam si modul in care am trait in teatru ma indreptateste sa spun ca n-a fost zadarnica lupta asta si nici n-a ramas fara efect. Nu m-am implicat niciodata in politica, n-am fost nici in partidul comunist si nici in astea de acum, nu vreau sa aud si nici nu stiu cu ce se mananca. Dar nu pot sa suport ca interese de partid, care n-au nimic cultural, care nu sunt ale neamului meu sa devina predominante in ceea ce priveste manifestarea libertatii artistului, sa dirijeze pe un anume drum teatrul romanesc, care incercase si reusise sa-si castige libertatea si siguranta de expresie. Felul in care merg lucrurile la Teatrul National din Bucuresti, ca sa spunem lucrurilor pe nume, este inadmisibil, iar eu personal, in numele meu vreau sa spun ca nu admit si nu permit ca cineva, oricine ar fi el, sa incerce sa-mi ingradeasca libertatea si sa-mi bage pumnul in gura cand vreau sa spun ceva. Mai mult decat atat, sa opreasca un spectacol al meu din desfasurarea lui. - Dar care a fost explicatia care vi s-a dat, traim totusi alte timpuri decat acelea in care lucrurile se petreceau pe tacute si nimeni nu indraznea sa spuna nimic, chiar daca unii inca se comporta ca atunci? - O explicatie rezonabila nu mi s-a dat. Directorul Dinu Sararu mi-a spus doar ca si el, ca director, are dreptul sa aiba spectacolele pe care le vrea, ceea ce nimeni n-a contestat, dealtfel. Dar spectacolul meu nu era facut in pofida cuiva, nu l-am facut impotriva domnului Sararu, spectacolul a avut girul conducerii teatrului din acel moment, ca sa nu mai vorbim ca a capatat si girul breslei, prin premiul pentru cel mai bun spectacol, acordat de UNITER la Gala din 2001. Consider ca ceea ce am facut cu acest spectacol, dincolo de valoarea lui artistica, consta in valoarea lui umana si sociala si nu poate fi schimbat sau rapit de nimeni. Desi au fost oameni carora nu le-a placut spectacolul, au fost critici care... l-au criticat. Nu m-a deranjat, nici nu putea sa ma deranjeze, fiindca stiam foarte bine ca am facut un spectacol polemic. Dar nu accepta sa se amestece politica in conceptia mea despre teatru. (...) Genul acesta de oameni care se invart in acest moment in teatrul romanesc au ranchiunile si nemultumirile lor pe care foarte greu si le pot suprima. Ei au fost obisnuiti sa stea in fruntea bucatelor si sa fie castigatorii tuturor meciurilor. Chiar daca inca se intampla, eu nu mai vreau sa fie asa! - In mod normal nimeni n-ar trebui sa mai vrea asa ceva, in afara de ei, bineinteles, dar asistam la o restauratie masiva, care nu este amendata de nici o contrareactie, in special a oamenilor tineri, care ar trebui sa vada pericolul si sa aiba o fireasca reactie de respingere. - Asta se intampla pentru ca se aplica metode verificate, traditionale - teroarea marunta, la nivelul unui teatru: spaima de a-ti pierde postul, de a nu juca, de a fi un paria in teatrul unde lucrezi, ii fac pe oameni sa se abtina de la comentarii. In plus, hai sa fim sinceri, breasla noastra nu este formata chiar din cei mai curajosi indivizi. Lucrurile se schimba, oamenii din teatru sunt labili, acesta e datul meseriei, altminteri ar fi greu treci de la un rol la altul, din mana unui regizor in cea a altuia. Maleabilitatea e un element structural al actorului. Nici nu pot sa-i blamez sau sa-i acuz, sunt invatati de zeci de ani cu frica si represiunea, iar acum li se amintesc lucruri cunoscute, li se arata, cum s-ar spune, vechiul bat. (Continuare in Adevarul literar si artistic)

Niciun comentariu: